Bestellen

Hoe verloopt een bestelling bij KinderenKoning?

Het goede artikel gevonden? Top! Nog maar enkele klikken verwijderd voordat u uw bestelling heeft afgerond.

  • Plaats het artikel in uw winkelmand door op 'In Winkelwagen’ te klikken.
  • Ga naar uw winkelwagen (rechts bovenaan), controleer uw bestelling en klik op 'Ga door naar afrekenen'.
  • Vul uw e-mailadres en bezorgadres in.
  • Selecteer uw verzendmethode. U kunt kiezen voor afhaling (te Kontich) of voor levering op een adres naar keuze.
  • In de volgende stap selecteert u uw betaalmethode. Wij bieden alle gebruikelijke betaalmethoden.
  • Als u een afwijkend facturatieadres wil ingeven, dan vinkt u 'Factuur- en verzendadres zijn hetzelfde' uit.
  • Wenst u nog een opmerking mee te geven aan onze customer service, dan kan u dat doen in het daarvoor voorziene veld.
  • Heeft u een kortingscode die u wenst te gebruiken? Gebruik deze onderaan de betaalpagina bij ‘Pas kortingscode toe’.
  • Heeft u een cadeaubon die u wenst te gebruiken? Gebruik deze onderaan de betaalpagina bij ‘Apply Gift Cards’.
  • Klik op 'Plaats bestelling' om uw bestelling af te ronden. Dan wordt u automatisch doorgestuurd naar onze betaalprovider MultiSafepay.
  • Na het succesvol afronden van uw betaling komt u vanzelf terug op de webshop van KinderenKoning. U wordt bedankt voor uw aankoop.
  • Een overzicht van uw bestelling wordt bevestigd per e-mail.

Bestellen als gast of via een account?

Dat mag u helemaal zelf kiezen! De bestelling zal met evenveel zorg klaargemaakt worden. Als u kiest voor een account, dan krijgt u wel een aantal voordelen:

  • U moet uw gegevens maar 1x invullen.
  • U kunt makkelijk inloggen met uw e-mailadres en zelfgekozen wachtwoord.
  • U kunt te allen tijde uw bestellingen raadplegen in uw klantenomgeving.
  • U kunt uw bestelling volgen, van zodra de tracking informatie beschikbaar is.

Hoe weet ik dat mijn bestelling goed is geplaatst?

Als u na het plaatsen van uw bestelling wordt doorverwezen naar onze betaalprovider (MultiSafepay) heeft u alle stappen van het bestelproces goed doorlopen.

  • U voert uw betaling uit, dewelke meteen door MultiSafepay gecontroleerd wordt.
  • U wordt door MultiSafepay terug naar onze website gestuurd waar u bedankt wordt voor uw aankoop.
  • Meteen na uw betaling ontvangt u een bevestiging per mail van uw bestelling.
  • U ontvangt pas terug een mail van ons op het ogenblik dat uw bestelling wordt verzonden.
  • U mag er wel vanuit gaan dat wanneer u vóór 14u30 bestelt, uw order nog dezelfde dag wordt verwerkt.

Hoe weet ik of mijn artikel in voorraad is?

  • Op de productpagina komt u te weten of het artikel dat u wenst voorradig is.
  • De voorraad specifieert echter niet het aantal. Het kan dus zijn dat wanneer u meer dan één stuk bestelt van hetzelfde artikel, dit moeten worden bijbesteld.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling geleverd wordt?

  • De levertermijn van elk artikel staat vermeld op de productpagina.
  • Voor leveringen in BeNeLux moet u gemiddeld 1 à 2 werkdagen rekenen.
  • De levertermijn begint pas te lopen vanaf het moment dat uw bestelling wordt overhandigd aan de transporteur.
  • U ontvangt een mail van GLS of DPD met de tracking informatie.
  • Artikelen die niet op voorraad zijn en bijbesteld moeten worden, kunnen de levertermijn verlengen. Indien uw bestelling uit meerdere artikelen bestaat, is het helaas niet mogelijk om deze bestelling in meerdere pakketten te laten versturen.

Openingsuren

Wij zijn maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag geopend van 9u00 tot 12u30 en van 13u30 tot 17u00. Op woensdag is de klantendienst bereikbaar van 9u00 tot 12u30. In het weekend en op officiële feestdagen zijn wij gesloten.